Menu

Cea mai utilă aplicație IT

IT

Inițiativă în domeniul IT, creativă, originală, care aduce beneficii comunității.

Cuprins

Lick It – Balas Alexandru Dan.

Kennen – Gagiu Filip.

Digstri – Ciripescu , Angheluta Teodor , Raluca.

Centrul de Voluntariat Virtual – Orza Danut

Elefin – the Cash Therapy app – Paslariu Marius Bogdan.


Lick It – Balas Alexandru Dan

Lick It e solutia pentru gatitul placut si usor. Aceasta consta intr-o aplicatie mobila care iti pune la dispozitie multe retete culinare, atent selectate. Ai parte de recomandari, inca caz ca nu stii ce sa gatesti si de noutati din lumea gatitului chiar pe pagina de inceput.

 De asemenea din multitudinea de retete din care poti alege, ai posibilitatea de a salva cate vrei, in scopul de a le folosi mai tarziu. Aplicati vine si cu un sistem de search inteligent. Pe langa clasica cautare de retete dupa nume, ai ocazia de a cauta si dupa ingrediente. Cum vine asta? In cazul in care vrei sa gatesti, dar nu stii ce, pur si simplu iti selectezi ingredientele pe care le ai, iar aplicatia iti spune ce poti gati in momentul de fata cu acestea. Mai mult, Lick It are si un caracter social, astfel incat poti aprecia retetele (prin lick-uri), dar te poti si orienta in a alege retetele cele mai iubite de catre restul comunitatii, cu ajutorul topului gasit aici.


Kennen – Gagiu Filip

Kennen este o aplicatie care isi propune sa ofere posibilitatea de a fi utilizat flux audio-video intr-un mod riguror si controlat din platforme de streaming youtube,vimeo etc acolo unde accesul catre acestea este de regula interzis ( scoli , institutii ) din cauza ca nu se dispune de o posibilitate de a controla modul in care se consulta resursa .


Digstri – Ciripescu , Angheluta Teodor , Raluca

Digskri este o aplicatie software destinata de supravegherii a concursurilor scolare , a examenelor sau a activitatilor de instruire ce presupun utilizarea tehnicii de calcul . Depisteaza situatiile de frauda si plagiat si a oricaror situatii cand tehnica este utilizata neconform situatiilor impuse . Aplicatia poate fi utilizata si individual pentru compunerea de continut digital pentru tutoriale sau demonstratii . Aplicatia este utilizabil in activitatea scolara institutionalizata. Pentru justificarea rezultatelor obtinute prin parcurgerea corecta a situatiilor si a pasilor impusi canditatul va fi pus in situatia de a putea oferi justificari pentru modul de lucru pana la a duce la indeplinire sarcina primita.


Centrul de Voluntariat Virtual – Orza Danut

Proiectul „Centrul de Voluntariat Virtual” este un proiect dezvoltat si implementat de Asociatia REINVENT din Baia Mare si finantat de catre Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Maramures in perioada iulie – august 2015, prin care ne-am propus sa raspundem atat nevoilor voluntarilor locali in identificarea oportunitatilor, cat si organizatiilor in promovarea lor. Proiectul a avut ca obiective principale oferirea unui context online de identificare a oportunitatilor de voluntariat pentru tinerii din Municipiul Baia Mare prin intermediul unei platforme web care sa contina un minim de 20 de ONG-uri locale si promovarea oportunitatilor de voluntariat la nivel local in randul tinerilor din Baia Mare. Pornind de la aceste doua obiective am urmarit sa facilitam acesul tinerilor la informatii de interes specifice domeniului voluntariatului precum si stimularea acestora in vederea implicarii in actiuni de voluntariat la nivelul comunitatii locale.

 Astfel am dezvoltat o platforma web (www.centruldevoluntariat.com) si o aplicatie pentru telefoanele mobile (Centrul de Voluntariat – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centru.de.voluntariat) care sa ofere un spatiu virtual in care ONG-urile sa isi promoveze activitatea si tinerii sa aiba acces foarte rapid la informatii utile pentru ei, chiar pe telefonul mobil. Faza initiala a proiectului a presupus construirtea unei platforme online care sa contina date si informatii necesare voluntarilor si organizatiilor neguvernamentale din Baia Mare si Maramures. Proiectul a fost depus spre finantare in cadrul consursului de proiecte de tineret al DJSTMM acesta fiind finantat de catre acestia. In cea de-a doua faza a proiectului am urmarit sa ducem mai departe platforma realizata in cadrul fazei initiale si sa o transpunem intr-o aplicatie pentru telefoanele mobile(Centrul de Voluntariat – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centru.de.voluntariat ) pentru ca informatia sa fie accesata mult mai usor de catre tineri si de ONG-uri. Atat platforma web(Centrul de Voluntariat Virtual) cat si aplicatia pentru telefoanele mobile(Centrul de Voluntariat) au ca principala functie adunarea de informatii despre ONG-urile baimarene si maramuresene in acelasi loc si de a le pune la dispozitia celor interesati(tineri, voluntari si ONG-uri). Prin aceasta, organizatiile neguvernamentale din Baia Mare pot sa fie mai bine promovate iar tinerii mai bine informati cu privire la modul in care acestia se pot implica in activitati de voluntariat.

O alta functie a platformei dar si a aplicatiei este aceea de „Oportunitati” unde tinerii pot gasi ofertele de European Voluntary Service (EVS) care exista la momentul cautarii in platforma. De asemenea, tot prin intermediul acestei functii tinerii vor putea sa caute si schimburi de tineri disponibile in Europa si toate detaliile prin care acestia pot sa aplice pentru o astfel de oportunitate dar si diverse traininguri, cursuri sau workshop-uri care au loc in apropierea lor. In ceea ce priveste ONG-urile, platforma si aplicatia pot sa fie de ajutor in derularea activitatilor de zi cu zi prin oferirea de legi in domeniu, documente utile dar si ultimele informatii despre domeniul asociativ din Romania. Cele doua instrumente puse la dispozitie prin intermediul proiectului sunt o premiera pentru Maramures dar si pentru Romania. Aplicatia este prima der acest gen din Romania si printre putinele din Europa. Momentan proiectul se adreseaza celor din judetul Maramures urmand ca in perioada urmatoare acesta sa fie disponibil si pentru alte judete.


Elefin – the Cash Therapy app – Paslariu Marius Bogdan

Elefin ajută antreprenorii să se relaxeze și dețină controlul cash-flow-ului companiilor lor printr-o aplicație ușor de înțeles și utilizat care susține colaborarea, încredere și eficiența. am început lucrul la această soluție acum mai bine de doi ani, cu scopul de a oferi imm-urilor aceleași beneficii pe care le au corporații din utilizarea acelor scumpe enterprise resources management software, sau cu ajutorul unor armate de oameni: managementul cash-flow ului și a bugetelor, programarea și proiecția lor în timp real oriunde și oricând.

Aplicația a fost dezvolată răspunzând nevoilor reale ale antreprenorilor, oferindu-le: informații relevante din afacerilor lor, ușor de înțeles și utilizat un ecosistem intern bazat pe transparență și corectitudine posibilitatea de a obține maximul de profit din afacerea lor și de a se concentra pe acele lucruri care fac diferența oportunitatea de a lua decizii pe informații instant din business posibilitatea de a profita la maxim de smartphone-urile lor pentru a-și ține sub control afacerile economie de timp, energie și bani pentru a-și trăii viața pe lângă afaceri relaxare și posibilitatea de a scăpa de blocajul biroului și de a-și manageria eficient afacerile oriunde și oricând.

Asocierea în afaceri a fost întotdeauna o mare provocare, cu atât mai mult în România unde unul din principalele sfaturi date de consilieri în ale antreprenoriatului este acela de a nu te asocia cu nimeni, și dacă totuși trebuie măcar să nu fie cu familia că „prieteni mai găsești, dar familie ai doar una”. Pe lângă asta cea mai des întălnită problemă în zona imm-urilor este managementul cash-flow-ului, fiind responsabilă de 80 % din eșecuri. chiar dacă profitul potențial poate fi considerabil la final de exercițiu financiar firma poate să moară înainte de a ajunge acolo pentru că nu și-a gestionat resursele eficient pentru a supraviețui până atunci. provocarea noastră a fost aceea de a creea o soluție de management financiar colaborativ care să creeze încredere între asociați sau asociați și management, bazată pe transparență totală în interiorul firmei privind tranzacțiile financiare. Vrem să redăm antreprenorilor controlul afacerilor lor, pentru că atunci când simt că nu mai au control deja e prea târziu. pentru a ține sub control și optimiza fluxurile, proprietarii și managerii de imm-uri au nevoie de informații specifice instant, ușor de accesat și înțeles despre afacerile lor; informații pe care de cele mai multe ori nu le poate furniza în timp real sau formă adecvată. Lucrurile se complică exponențial când sunt implicați mai mulți asociați și/sau manageri care au nevoie de mobilitate maximă sau dețin mai multe afaceri.